Nasze motocykle i akcesoria

Wszystkie nasze motocykle wyposażone są w profesjonalne oświetlenie – z przodu w lampy pulsujące LED, z tyłu maszt teleskopowy z lampą (FSV) firmy Horn oraz syreny dźwiękowe również firmy Horn. Większość motocykli wyposażonych jest w dodatkowe oświetlenie np. lampy motocyklowe LED czy znaki STOP zamontowane z boku motocykla. Posiadamy również motocykle z zamontowanymi megafonami.

Nasze motocykle i akcesoria

Wszystkie nasze motocykle wyposażone są w profesjonalne oświetlenie – z przodu w lampy pulsujące LED, z tyłu maszt teleskopowy z lampą (FSV) firmy Horn oraz syreny dźwiękowe również firmy Horn. Większość motocykli wyposażonych jest w dodatkowe oświetlenie np. lampy motocyklowe LED czy znaki STOP zamontowane z boku motocykla. Posiadamy również motocykle z zamontowanymi megafonami.

Karetka-Ambulans
Suzuki V-Strom DL 1000

Ten motocykl to pełna profeska!
Motocykl zakupiony przez naszą grupę został rozebrany, pomalowany i oklejony w specjalne barwy w profesjonalnym warsztacie. Zamontowano syrenę oraz oświetlenie, aby mógł pełnić funkcje pojazdu uprzywilejowanego. Pełne wyposażenie w osprzęt medyczny, który był starannie wybierany przez ratownika medycznego oraz strażaków (członków naszej grupy) sprawia, że jesteśmy gotowi na każdą sytuację. Szybki, a także perfekcyjnie przygotowany motocykl do swojego zadania! Nasz V-Strom to bezpieczeństwo, które możemy zagwarantować.

Triumph Tiger Explorer XCA 1200

Maciej “Tatko”

Prawdziwa lokomotywa, która pracuje w pięciu różnych trybach: ROAD, (drogowy), RAIN (deszcz), SPORT, OFF-ROAD (terenowy) oraz RIDER (spersonalizowany). Posiada system kontroli trakcji i system ABS. Bardzo niezawodny i bezpieczny motocykl idealnie nadający się do pracy naszej grupy.

Suzuki V-Strom 1000

Jakub “Qba”

Posiada super wygodną kanapę, dynamiczny silnik, a jego prowadzenie, zarówno w ciasnych winklach jaki i szybkich łukach jest znakomite. Silnik 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin świetnie spisuje się na wielokilometrowych dystansach jakie pokonują kolarze na topowych wyścigach.

Triumph Tiger 1050 Sport

Łukasz “Alex”

Dynamiczny silnik o mocy 125 km oraz jednocześnie stabilność przy niskich prędkościach. Fantastycznie zaprojektowane, niewystające poza kierownicę lusterka, oraz wyprostowana pozycja za kierownicą sprzyjają lawirowaniu pomiędzy peletonem a autami sędziów czy obsługi.

BMW R1200GS Adventure

Mariusz “Stazji”

Turystyk z silnikiem typu bokser, wyposażony w m.in. systemy ABS czy ASC (Automatic Stability Control = automatyczna kontrola stabilności). Ceniony za swoją niezawodność, wygodę i bezpieczeństwo. Nie straszne mu długie dystanse z pasażerem i wypełnionymi po brzegi kuframi a co za tym idzie ogromnym obciążeniem.

Suzuki V-strom 650

Przemysław “Raban”

To szwajcarski scyzoryk, z tym że wyprodukowany w Japonii. Wszechstronny, świetnie spisujący się w miejskim gąszczu zakrętów i korków, jak i w dalekich podróżach. Dzięki mocno wyprofilowanej kanapie jest bardzo wygodny.

Suzuki V-strom 650

Aleksandra

Świetne właściwości i niezawodność motocykla sprawia, że jest chętnie wybierany przez naszych grupowiczów.

Kawasaki ER-6F 650

Martyna “Czarna”

Motocykl bardzo zwinny, a pokonywanie nim zakrętów to czysta przyjemność. Pozycja jazdy jest wyprostowana, a co za tym idzie bardzo wygodna. Silnik jest dość elastyczny i na pewno nie zmęczy nas częstym zmienianiem biegów.

BMW R1150R

Rafał “Kudłaty”

Wydawać by się mogło, że R1150R to tylko turystyczny, niczym niewyróżniający się, dobry codzienny naked. Wiele osób tak uważa, mimo to, w moim odczuciu jest inaczej. Typowym rozwiązaniem dla BMW jest napęd bokserem oraz jego przeniesienie wałem kardana. BMW ma duże zasługi w projektowaniu nowoczesnych zawieszeń. Jako jedna z pierwszych marek wprowadziła do produkcji przedni widelec teleskopowy czy resorowanie tylnej osi. Prowadzenie motocykla jest bardzo proste, świetnie wchodzi w zakręty i praktycznie sam z nich wychodzi.

BMW R1200R

Kamil “Tofik”

BMW wyznacza standard na kilku istotnych obszarach, z których dwa szczególnie istotne to ergonomia i… zdrowy rozsądek. Gdy siadacie za sterami tej maszyny, wiadomo że będzie wygodnie i bezproblemowo aż do samego celu podróży. Nie ma znaczenia czy jest on odległy o 10 czy o 1000 km.

Suzuki GSR600

Radosław “Jeżyk”

Suzuki GSR jest motocyklem o agresywnym, miejskim zastosowaniu. Nie da się ukryć, że wielka metropolia z niezliczoną ilością skrzyżowań, to naturalne środowisko GSR’a. Z takim założeniem został stworzony i tam się czuje najlepiej. Jak ryba w wodzie. Nie jakiś stawowy okoń, tylko barakuda gotowa do ataku. Pozycja za sterami jest wyprostowana i odprężona, a rozsądnie umieszczone podnóżki skłaniają do wielogodzinnego przemierzania miejskiej aglomeracji.

Suzuki V-strom 650

Krzysiu “Budek”

Perfekcyjnie wykonywujący zadania stawiane naszej grupie.

Honda NC750D Integra

Michał “Miro”

Do cech typowego skutera zaliczyć należy: wysoką szybę, rozbudowane plastikowe osłony, szeroką, komfortową i dużą kanapę oraz podesty na nogi. Sylwetka Integry jest aerodynamiczna z pojedynczym reflektorem wkomponowanym w drapieżne przednie owiewki. Cech motocykla jest naprawdę sporo: napęd łańcuchem (zamiast obudowanego pasa napędowego), dwucylindrowy silnik, czy koła w standardowym motocyklowym rozmiarze 17 cali… to chyba najbliższy motocyklowy skuter oferowany na rynku.

Yamaha MT 09 tracer

Mariusz “Marianek”

Yamaha chwali się najwyższym w klasie stosunkiem mocy do masy, wynoszącym 0.4 kW/kg, co zresztą przekłada się na dynamikę podczas jazdy. Krótki rozstaw osi w połączeniu z niską masą własną motocykla sprawia, że pokonywanie ciasnych zakrętów przychodzi z ogromną łatwością, Posiada wysoką owiewkę, szerokie kanapy i duży zbiornik paliwa czyli podstawowe atrybuty prawdziwego długodystansowca.

Yamaha MT 09 tracer

Robert

Yamaha chwali się najwyższym w klasie stosunkiem mocy do masy, wynoszącym 0.4 kW/kg, co zresztą przekłada się na dynamikę podczas jazdy. Krótki rozstaw osi w połączeniu z niską masą własną motocykla sprawia, że pokonywanie ciasnych zakrętów przychodzi z ogromną łatwością, Posiada wysoką owiewkę, szerokie kanapy i duży zbiornik paliwa czyli podstawowe atrybuty prawdziwego długodystansowca.

Suzuki V-strom 650

Tomasz “Kowal”

Kolejny V- strom 650 w naszej grupie, aczkolwiek ten egzemplarz posiada również tzw. Wózek boczny który niezwykle rozszerza możliwości przystosowania motocykla do potrzeb danego wyścigu.

Triumph Tiger 1050

Wiktor

Motocykl dla lubiących podróżować. Tiger prowadzi się doskonale. Podwozie jest sztywne, sprężyste i ma ustawione mocne tłumienia. Dzięki temu motocykl prowadzi się precyzyjnie, a duży skok zawieszenia można wykorzystać do forsowania wysokich krawężników, progów zwalniających i innych miejskich i ulicznych przeszkód.

Harley Davidson Sportster

Kuba

Nie sprawia wrażenia dużego motocykla. Wąski bak i przyjemnie skrojony tył wpływa na talię osy. Do tego nisko zawieszone siedzenie i klasycznie ułożone podnóżki (tzn. nie wyciągnięte do przodu) sprawiają, że pozycja za sterami Sportstera jest bardzo neutralna, wręcz naturalna. Właściwości jezdne, jak przystało na motocykl, który w nazwie ma „sport” są nieporównywalnie lepsze, niż u innych krążowników koncernu dlatego motocykl świetnie spisuje się w miejskiej dżungli.

Triumph Daytona 675

Łukasz

Na co dzień jeździ motocyklem Triumph Daytona 675 ale ze względu na to, że jest czynnym ratownikiem medycznym został przypisany do naszej karetki motocyklowej.

BMW F800 GS

Mateusz “Ciastek”

Bawarska dwucylindrówka. Kulturalnie pracujący dwucylindrowiec w rzędzie o pojemności 798cc i mocy 85KM. Silnik jest idealnym rozwiązaniem do pojazdu takiego jak średni GS – dynamiczny, kulturalny i oszczędny. Motocykl posiada ESA, ABS, ASC, możliwość mapowania silnika na paliwo 91 oktanowe.


Niezbędne akcesoria

Grupa Motocyklowa APC Moto – Pasja to przede wszystkim otwarci ludzie, przyjaciele, partnerzy, rodzina, lecz dążenie do wspólnie wyznaczanych celów i realizacja planów nie byłaby możliwa bez odpowiedniego sprzętu.

Stroje grupowe

Wszyscy posiadamy jednolite stroje grupowe min. Kamizelki, koszulki, czapki, bluzy.

Chorągiewki

Chorągiewki naszej konstrukcji, niezbędne do sygnalizowania niebezpieczeństw znajdujących się na trasie wyścigu kolarskiego.

Łączność — Intercom/radia

Tablice z czasem

Tablice dzięki którym możemy pokazać czas kolarza lub grupie kolarzy np. „ucieczce”.

Stopery

Stopery potrzebne przede wszystkim sędziom do mierzenia czasu np. „topów”, które podaje sędzia główny. W ten sposób mierzymy czas pomiędzy peletonem a ucieczką.

Tarcze do kierowania ruchem

Gwizdki

Gwizdków używamy między innymi podczas wyprzedzania peletonu, tak aby kolaże wiedzieli, że zbliża się motocykl. W trakcie wyprzedzania peletonu nie chcemy używać klaksonów gdyż generują zbyt duży hałas a także kolarze za nimi nie przepadają.

Znaki drogowe

Syreny Dźwiękowe

Oświetlenie

Lampy pulsujące LED, maszt teleskopowy z lampą (FSV) firmy Horn, oraz dodatkowe oświetlenie motocykli.

Wyposażenie karetki

Kufry

Kufry naszej konstrukcji, są wodoodporne i zaprojektowane w taki sposób alby nie wystawały za linie kierownicy motocykla, świetnie nadają się do montażu teleskopu lampy (LED) oraz bocznego znaku stop.

Nasz wspaniały garaż, który jest miejscem gdzie tworzymy super maszyny i pozytywne emocje 😉